Corporate identity

Extens


Nieuwe speler in de geothermie en olie/gas industrie die verschillende vloeistoffen (smeren, reinigen, verbeteren doorstroming) op de markt brengt die efficiënter en milieuvriendelijker zijn dan het huidige aanbod. Ook ontwikkelde Extens een ingenieus pompsysteem dat sneller te vervangen/verwijderen is zonder dat de productiepijpen ontmanteld hoeven te worden. Alle bedrijfsactiviteiten moeten een positieve bijdrage leveren aan de ecologische footprint die we als maatschappij achterlaten.

Opdracht

Bedenk een naam en ontwikkel een identiteit die op termijn uitgebouwd kan worden naar verschillende divisies die alle gericht zijn op een ander segment in de markt.

Oplossing

Voor de gehele organisatie is er één krachtige corporate naam bedacht, waarbij de verschillende disciplines een eigen label en kleur kleur hebben. De naam en copy zijn vanuit de meerwaarde en inhoud van de producten ingestoken. Met name in het visuele aspect wordt de milieuvriendelijke kant van de producten geaccentueerd. WORK IN PROGRESS …

Disciplines

Projectbegeleiding: Bas Wilgenkamp
Stragegie:
Bas Wilgenkamp
Creatie:
Henk Seelt & Peter van der Voort
Design: Lianne Breg Grafsiche Vormgeving